Wednesday, January 11, 2012

"NK" stockings


Kako to obično biva, dosada je najproduktivnija. Bar za one koji je se plaše. Moja je za posledicu imala šaranje po čarapama. Nisam izmislila ništa novo. Samo sam svakodnevnu dečiju radnju prevela na viši nivo, da ne kažem noge. Delić toga je ovde prikazan, jer ne uspevam da svako "škrabanje" zabeležim aparatom. "Noge" mi obično brzo pobegnu.
                                Nekoliko čak za Grac, Oslo, Madrid, Ljubljanu, Marakeš, Madjarsku, Njujork...


Sve prilozene carape nisu konacan i jedini izbor u ponudi. Svi motivi su moguci i u drugacijim kombinacijama sa bojama, a i na drugacijoj boji carapa. Sve ideje, sugestije se uzimaju u razmatranje i eventualno usvajanje, realizaciju ukoliko je to u skladu sa estetskim pristupom koji se ovde plasira i tehnicki izvodljivo.



These Socks are Made for Talking - so "tell me something good"! ^_^ 





       Za devojke, devojčice...i one koji se jednostavno tako osećaju...postoji opcija naručivanja čarapa
(tematski - individualnog senzibiliteta). Plaćanje je pouzećem ( postexpress-za one van Niša).
                                          Naručivanje na mail - nevena.kragic@gmail.com


                   For those who feel like having a different walk, just send me that "wink" on nevena.kragic@gmail.com or even better check me out on Nevena-Kragic-fashion . Stockings are just a part of my imagination. I can dress you up too! 







These socks are made for talking! 
































































http://www.hangmas.hu/
https://www.facebook.com/hangmas















                                     










6 comments:

  1. Kucice, cica mace i crvene masnice su divne!

    ReplyDelete
  2. Jako volim šarene štrample.
    Skupljam ih i pažljivo čuvam :)
    Ove su mi predobre.
    Baš me zanima kako su rađene?!

    *I ja studiram pravo :(

    ReplyDelete
  3. ovo je sjajno, gde moze da se pribavi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! -)
      Istaknut je mail iznad fotografija.
      Zbog detaljnijeg objasnjenja zgodnija je prepiska na taj nacin.

      -)

      Delete
  4. Ovo sto cu ja pisati nema veze sa ovim carapama.Izvinjavam se unapred.Ime mi je Bojan iz Pirota sam u Srbiji.Pisem zbog prezimena Kragic.Godinama jos od zavrsetka nasih ratova tragam za jednim momkom sa kojim sam bio u JNA 1988g. u Krusevcu.Zove se Pero Kragic,iz okoline Doboja je selo Stanari ili Jelanjska zaboravio sam.Obracam se svima za koje pretpostavljam da mi mogu pomoci da ga nadjem jer ne znam sta je sa njim i da li je ziv.Bio bih zahvalan ako znate i javite mi. bokipirot@gmail.com ili 38166319050.Hvala.

    ReplyDelete